Υπολογιστής πληρωμής GST/HST Καναδάς
Υπολογίστε τον φόρο GST/HST μείον τις επιλέξιμες πιστώσεις φόρου εισροών για μια καναδική φορολογική περίοδο.
Ημερομηνία και πηγές κανονισμού
Η εκτίμηση χρησιμοποιεί κεντρικά συντηρητέους φορολογικούς συντελεστές ΦΠΑ/ΔΦΑ Καναδά για το έτος έως το 2026 και μόνο την κανονική μέθοδο.
Πηγές: Οδηγός της CRA για εγγεγραμμένους στον ΦΠΑ/ΔΦΑ και Οδηγός γρήγορης μεθόδου της CRA.
Από φορολογητέα έσοδα σε καθαρό φόρο ΦΠΑ/HST
Ο υπολογιστής εκτιμά πρώτα τον ΦΠΑ ή το ΦΗΑ που έχει εισπραχθεί επί του φορολογητέου εισοδήματος πριν από τον φόρο. Στη συνέχεια, αφαιρεί τις πιστώσεις φόρου εισροών (ITCs) που εισάγετε. Μια θετική διαφορά εκτιμάται ως ποσό που οφείλεται προς πληρωμή· μια αρνητική διαφορά εμφανίζεται ως πιθανό ποσό επιστροφής.
Οδηγίες χρήσης του υπολογιστή
- Επιλέξτε την περίοδο αναφοράς που καλύπτει το εισόδημα και τις ITCs.
- Εισάγετε το φορολογητέο εισόδημα, εξαιρουμένου του ΦΠΑ/ΦΗΑ.
- Επιλέξτε την επαρχία στην οποία εφαρμόζεται ο συντελεστής ΦΠΑ ή ΦΗΑ στις συναλλαγές.
- Εισάγετε τις επιλέξιμες ITCs από την ίδια περίοδο και υπολογίστε την εκτίμηση.
Παράδειγμα με την κανονική μέθοδο
Ένα εισόδημα 100.000 C$ στην Οντάριο υπόκειται σε φόρο και παράγει εκτιμώμενη συλλογή ΦΠΑ 13.000 C$. Αφαιρώντας 2.000 C$ από επιλέξιμες πιστώσεις φορολογικών εσόδων (ITCs) για την ίδια περίοδο, προκύπτει εκτιμώμενο ποσό πληρωμής 11.000 C$.
Κανόνες εκτός αυτής της εκτίμησης
Η επιλογή μιας επαρχίας δεν αντικαθιστά τους κανόνες προέλευσης του CRA. Ο υπολογιστής δεν επαληθεύει έγγραφα, επιλεξιμότητα ITC, ημερομηνίες λήξης υποβολής, κατάσταση εγγραφής ή προηγούμενα υπόλοιπα. Η Γρήγορη Μέθοδος έχει αποκλειστεί σκόπιμα, διότι το ποσοστό της εξαρτάται από επιπλέον επιχειρηματικά δεδομένα.