ToolDingo

Γερμανικός Υπολογιστής Φορολογίας Λογαριασμού Επενδύσεων

Εντοπίστε τον γερμανικό φόρο επενδύσεων για το 2026 από το πραγματοποιημένο κέρδος στο καθαρό προϊόν.

€
Μεικτές εισπράξεις, μερίσματα, διανομές ή τόκοι.
€
Κόστος βάσης της θέσης που πωλήθηκε για φορολογικούς σκοπούς.
€
Εισάγετε μόνο τα έξοδα που αναγνωρίζονται για φορολογικούς σκοπούς.
€
Ο υπολογιστής δεν καθορίζει εάν οι ζημίες μπορούν να συμψηφιστούν με αυτό το εισόδημα.
Καθορίζει την κεντρικά συντηρούμενη μερική απαλλαγή.
€
Για το 2026, έως €1.000 για άγαμο ή €2.000 για σύζυγους.

Οδηγίες χρήσης του υπολογιστή

Εισάγετε έσοδα, κόστος απόκτησης, επιλέξιμα έξοδα και επιλέξιμες ζημίες. Στη συνέχεια, επιλέξτε τον τύπο επένδυσης, την υπόλοιπη επιτρεπόμενη αποταμίευση και τον φόρο εκκλησίας, εφόσον ισχύει.

Από τις εισπράξεις στο κέρδος

Το εκτεθειμένο κέρδος είναι τα έσοδα μείον το φορολογητέο κόστος και τα αναγνωρισμένα επιλέξιμα έξοδα. Μόνο ένα θετικό ποσό συνεχίζει στην εκτίμηση.

Μερική απαλλαγή και επιτρεπόμενη αποταμίευση

Για υποστηριζόμενα κεφάλαια, η μερική απαλλαγή εφαρμόζεται πρώτα. Οι επιδεκτικές συμψηφισμού ζημίες και η υπόλοιπη επιτρεπόμενη αποταμίευση στη συνέχεια μειώνουν τη φορολογική βάση.

Παράδειγμα

€10.000 έσοδα μείον €5.000 κόστος βάσης δημιουργούν κέρδος €5.000. Χωρίς εξαίρεση κεφαλαίου ή εκκλησιαστικό φόρο, μια έκπτωση €1.000 αφήνει €4.000 φορολογητέο.

Φόρος εκκλησίας

Ο υπολογισμός υποστηρίζει 8% στη Βαυαρία και τη Βάδη-Βυρτεμβέργη ή 9% σε άλλες ομόσπονδες πολιτείες και προσαρμόζει τον φόρο συγκράτησης ανάλογα.

Όρια

Διαχείριση ζημιών δεξαμενών, προκαταβολικές εφάπαξ πληρωμές, διανομές, φόρος ήδη παρακρατημένος και χαμηλότερη φορολογική εκτίμηση μπορούν να αλλάξουν το πραγματικό αποτέλεσμα.

Συχνές ερωτήσεις

Πότε εφαρμόζεται ο γερμανικός φόρος συγκράτησης;
Μπορεί να εφαρμόζεται σε εκτεθειμένα κέρδη, τόκους, μερίσματα και εισόδημα κεφαλαίου όταν παραμένει ποσό μετά τις απαλλαγές, τις επιδεκτικές συμψηφισμού ζημίες και την επιτρεπόμενη αποταμίευση.
Πώς λειτουργεί η επιτρεπόμενη αποταμίευση;
Η υπόλοιπη επιτρεπόμενη δαπάνη μειώνει το φορολογητέο εισόδημα από επενδύσεις. Τα όρια για το 2026 είναι 1.000 ευρώ για άγαμους και 2.000 ευρώ για σύζυγους.
Πώς συμψηφίζονται οι ζημίες;
Οι δηλωθείσες ζημίες μειώνουν τη μοντελοποιημένη βάση. Οι ξεχωριστοί δεξαμενές ζημιών και οι κανόνες συμψηφισμού δεν ελέγχονται.
Τι είναι η μερική απαλλαγή κεφαλαίου;
Ένα νόμιμο ποσοστό του εισοδήματος μπορεί να απαλλαγεί ανάλογα με τον τύπο του κεφαλαίου. Ο επιλογέας χρησιμοποιεί τα κεντρικά συντηρούμενα ποσοστά.
Πώς επηρεάζει ο φόρος εκκλησίας το αποτέλεσμα;
Τροποποιείται ο τύπος του φόρου συγκράτησης, και στη συνέχεια εφαρμόζεται φόρος εκκλησίας 8% ή 9% σε αυτόν τον φόρο.
Ποιο φορολογικό έτος ισχύει;
Οι γερμανικές τιμές που χρησιμοποιούνται εδώ αναθεωρήθηκαν για το 2026 στις 28 Ιουλίου 2026.