ToolDingo

Υπολογιστής Medicare 2026 – Ασφαλιστικές Εισφορές Τμήματος Β & Δ

Εκτιμήστε το μηνιαίο και ετήσιο κόστος Medicare, συμπεριλαμβανομένων των επιπλέον χρεώσεων που σχετίζονται με το εισόδημα (IRMAA) για το 2026.

Υποθέσεις σχετικά με το εισόδημα και την κάλυψη

Το έτος κατά το οποίο καταβάλλονται οι εισφορές. Το Medicare χρησιμοποιεί γενικά το MAGI από δύο χρόνια νωρίτερα.
Για τις εισφορές του 2026, η Κοινωνική Ασφάλιση χρησιμοποιεί γενικά το MAGI από την ομοσπονδιακή φορολογική σας δήλωση του 2024. Σημαντικές αλλαγές στη ζωή ενδέχεται να υποστηρίξουν μια χαμηλότερη εκτίμηση IRMAA.
$ USD
Τα όρια IRMAA εξαρτώνται από την οικογενειακή κατάσταση στην φορολογική δήλωση που χρησιμοποιεί το Medicare.
Το ασφάλιστρο του σχεδίου φαρμακευτικής σας περίθαλψης. Το IRMAA προστίθεται σε αυτό το ποσό και πληρώνεται ξεχωριστά.
$ ανά μήνα
Προαιρετική εισαγωγή σχεδιασμού. Οι εισφορές των σχεδίων διαφέρουν ανάλογα με την κάλυψη, τον πάροχο, την τοποθεσία και τον εγγεγραμμένο
$ ανά μήνα

Πώς λειτουργεί το IRMAA Medicare

Οι περισσότεροι ασφαλισμένοι στο Μέρος Β πληρώνουν το στάνταρ ασφάλιστρο. Οι ασφαλισμένοι με υψηλότερο εισόδημα πληρώνουν ένα Ποσό Μηνιαίας Προσαρμογής που σχετίζεται με το Εισόδημα (IRMAA) για το Μέρος Β και το Μέρος D. Το IRMAA χρησιμοποιεί το τροποποιημένο ακαθάριστο εισόδημα—ακαθάριστο εισόδημα συν αφορολόγητα τόκο—από μια προηγούμενη ομοσπονδιακή φορολογική δήλωση, συνήθως δύο χρόνια νωρίτερα.

Το στάνταρ ασφάλιστρο Μέρου Β για το 2026 είναι 202,90 ευρώ το μήνα. Αυτός ο υπολογιστής εφαρμόζει τα επίσημα όρια κατάστασης υποβολής δήλωσης για το 2026 και προσθέτει ένα προαιρετικό ασφάλιστρο σχεδίου Μέρου D και ασφάλιστρο Medigap ή Medicare Advantage. Δεν εκτιμά εκπτώσεις, ισοδύναμα, συνδιαχείριση, κυρώσεις για καθυστερημένη εγγραφή ή ιατρικές δαπάνες.

Σχεδιασμός Medicare με εισόδημα συνταξιοδότησης

Οι φορολογητέες αναλήψεις από ένα 401(k) ή ένα Παραδοσιακό IRA, οι μετατροπές Roth, τα κεφαλαιακά κέρδη, τα μερίσματα, οι τόκοι, οι συντάξεις και άλλα εισοδήματα μπορούν να επηρεάσουν το MAGI και το μελλοντικό IRMAA. Οι αναλήψεις Roth IRA που είναι γενικά επιλεξιμότες δεν αυξάνουν το MAGI. Συντονίστε τις πωλήσεις επενδύσεων και τις αναλήψεις λογαριασμών σε φορολογικά έτη αντί να αντιμετωπίζετε το Medicare ως ένα απομονωμένο ασφάλιστρο.

Εάν το εισόδημα μειώθηκε λόγω ενός επιλέξιμου γεγονότος που αλλάζει τη ζωή σας, μπορείτε να ζητήσετε από την Κοινωνική Ασφάλιση να χρησιμοποιήσει πιο πρόσφατες πληροφορίες. Ελέγξτε τα επίσημα ασφάλιστρα και τα ποσά IRMAA για το 2026. Οι κανόνες επαληθεύτηκαν τελευταία φορά στις 16 Ιουλίου 2026.

Συχνές ερωτήσεις

Ποιος είναι επιλέξιμος για το Medicare;
Αμερικανοί άνω των 65 ετών είναι επιλέξιμοι για το Medicare. Όσοι είναι κάτω των 65 ετών πληρούν τις προϋποθέσεις με ορισμένες αναπηρίες, Τελικού Σταδίου Νεφρικής Νόσου ή Μυϊκής Ατροφικής Πλευρικής Σκλήρυνσης (ALS). Το δωρεάν τμήμα Α απαιτεί 10+ χρόνια εισφορών για το Medicare (40 τρίμηνα).
Ποια είναι τα μέρη του Medicare;
Το τμήμα Α καλύπτει νοσοκομειακή φροντίδα· το τμήμα Β καλύπτει εξωτερικές/ιατρικές υπηρεσίες· το τμήμα C (Medicare Advantage) είναι ιδιωτικά προγράμματα που συνδυάζουν τα Α+Β· το τμήμα D καλύπτει φάρμακα κατά παραγγελία. Το αρχικό Medicare = τμήμα Α + τμήμα Β.
Πόσο κοστίζει το Medicare το 2026;
Η στάνταρ ασφαλιστική εισφορά τμήματος Β για το 2026 είναι 202,90 ευρώ μηνιαίως. Οι δικαιούχοι με υψηλότερα εισοδήματα πληρώνουν IRMAA για το τμήμα Β και το τμήμα D, ενώ οι ασφαλιστικές εισφορές για το πρόγραμμα τμήματος Δ, το Medicare Advantage και τα Medigap διαφέρουν ανάλογα με το πρόγραμμα. Οι περισσότεροι δικαιούχοι δεν πληρώνουν ασφαλιστική εισφορά για το τμήμα Α.
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ Medicare και Medicaid;
Το Medicare είναι ομοσπονδιακή ασφάλιση κυρίως για άτομα άνω των 65 ετών ανεξάρτητα από το εισόδημα. Το Medicaid είναι ένα ομοσπονδιακό-κρατικό πρόγραμμα για άτομα με χαμηλό εισόδημα όλων των ηλικιών. Ορισμένοι άνθρωποι πληρούν τις προϋποθέσεις και για τα δύο (διπλή επιλεξιμότητα).
Πότε πρέπει να εγγραφώ στο Medicare;
Εγγραφείτε κατά τη διάρκεια της Αρχικής Περιόδου Εγγραφής σας — το διάστημα 7 μηνών γύρω από τα 65α γενέθλιά σας (3 μήνες πριν έως 3 μήνες μετά). Η καθυστερημένη εγγραφή στο τμήμα Β επιφέρει ποινή 10% στην ασφαλιστική εισφορά ανά έτος καθυστέρησης χωρίς επιλέξιμη κάλυψη.